Cum comand

Pentru a putea efectua o comandă pe site-ul nostru, este necesar să parcurgeți următoarele etape:

  1.  Alegeți produsele dorite folosind meniul, categoriile de produse și filtrele din partea stângă a site-ului. Configurează produsele cu opțiunile alese apoi apăsați butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
    Pentru a vizualiza produsele pe care le-ați ales faceți click pe coșul de cumpăraturi din meniul superior al site-ului. Aici puteți să verificați lista produselor selectate și să actualizați cantitatea.
  2.  Selectați Modalitatea de Livrare:

Fie optați pentru LIVRARE PRIN CURIER
Fie optați pentru RIDICARE din Magazin Fujifilm Sun Plaza Mall, Calea Văcărești 391, Pasaj Metrou, Nivel -1.

  1.  În coșul de cumpăraturi apăsati butonul „CONTINUĂ CU FINALIZAREA COMENZII” și apoi selectați una dintre următoarele opțiuni:

                        „Dă clic aici pentru a te autentifica „, dacă aveți deja un cont creat.

sau introdu la  „Detalii de facturare „ toate câmpurile din formularul respectiv folosind o adresă de email validă.

  1.  Completați datele de facturare si de livrare și alegeți Modalitatea de Plata. Este necesar sa citiți și să acceptați Termenii și condiții, impreună cu Politica de confidențialitate.   
  2. Pentru a lansa comanda, apăsați butonul „PLASEAZĂ COMANDA”.

    Care sunt următorii pași
  3. Odată plasată comanda sau după caz în momentul finalizării plății veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii, care conține numărul comenzii și detalii privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora și valoarea totală cu TVA.
  4.  Comanda dumneavoastră va fi preluată în cel mai scurt timp de unul dintre operatorii noștri.
  5.  În funcție de disponibilitatea produselor comandate, distingem două situații:

În cazul în care comanda dvs include doar produse cu disponibilitate de tip ÎN STOC -> comanda înregistrată va fi procesată imediat.                      Confirmarea disponibilității produsului și intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda înregistrată se face prin e-mail.

  • În cazul în care toate produsele sunt disponibile, comanda dvs va fi confirmată, împreună cu intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comandă.
  • În cazul în care unul dintre produse este indisponibil iar celelalte disponibile, in functie de opțiunea dvs, comanda poate fi anulată), sau poate fi procesată pentru produsele disponibile.
  •  În cazul în care toate produsele sunt indisponibile, comanda va fi anulată*), cu înștiințarea dvs. În acest caz, veți avea posibilitatea plasării unei noi comenzi pentru produse cu caracteristici similare sau pentru orice alt produs, pe care îl puteți identifica inclusiv cu ajutorul consultanților FOTOFUJI.
  1. Termenul de livrare (vezi detalii în pagina Metode de livrare) pentru produsele disponibile se calculează de la momentul confirmării disponibilității prin e-mail.
    Se va emite o factură pentru produsele și serviciile care se vor livra. Aveți obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.
  2.  În momentul în care coletul va fi predat curierului, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, urmând să fiți contactat de curier cu privire la momentul livrării.

*) NOTA: În cazul în care produsul este indisponibil iar comanda lansată/plasată a fost achitată în avans prin card bancar sumele vor fi rambursate în termen maxim de 4 zile lucrătoare.